úterý 2. června 2015

Španělská fazolačka

Polévka vonící chorizem a uzenou paprikou, která vás překvapí svou intenzivní chutí. Pokud máte rádi kyselé, pak ji určitě vyzkoušejte. Můžete přidat místo sladké papriky chilli papričku a polévka vás krásně v zimně zahřeje a v létě ochladí. Ideální podávat ji kdykoli :)
Není to žádný originální recept španělské kuchyně, polévku jsem si tak pojmenovala kvůli chorizu, uzené paprice a rajčatům. 




Budete potřebovat:

lžíci olivového oleje
plechovku rajčat
1  cibuli
2 stroužky česneku
15 dkg chorizo klobásky
2 lžičky uzené papriky
1 lžička sladké papriky 
hrnek fazolí černé oko
svazek zelené petrželky

Alespoň 2 hodiny předem si namočte fazole do vody. Na půlce olivového oleje osmahněte cibuli nakrájenou na kostky a nasekaným česnekem. Jakmile začne česnek zlátnout, přidejte papriky, mírně opečte a rychle přilijte rajčata z konzervy. Přidejte litr a půl vývaru nebo vody a fazole.Vařte cca 20 minut. Na zbytku olivového oleje osmažte chorizo nakrájené na kolečka a 2/3 nasekané zelené petrželky a přidejte do polévky. Vařte do změknutí fazolí. Ochuťte solí a pepřem a podávejte posypané zbytkem zelené petrželky.


Dnešní recept je rychlý a ne moc obsáhlý a taky jsem nedala už dlouho žádný příspěvek. Je to tím, že jsem se vdávala a nezbýval mi čas. Za 2 dny odjíždíme na svatební dovolenou, ale po ní se můžete těšit na další příspěvky, které mám připraveny. Nebudete ochuceni ani o svatební menu, které jsem vařila, protože svatba byla u nás doma. Díky za přízeň :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když tady zanecháte váš komentář. Máte nějaký nápad, co by jste chtěli vyzkoušet, nebo potřebujete s něčím poradit? Sem s tím!