úterý 2. srpna 2016

Nejlepší tvarůžková pomazánka

Název zní troufale, ale opravdu jsem nejedla lepší tvarůžkovou pomazánku, než je tato. A to mám tvarůžky opravdu ráda a pomazánek a nakládaných tvarůžků v pivu na různé způsoby jsem už ochutnala hodně. Nedávno jsem ji udělala návštěvě a jako pochoutku na bečce s kamarády a všichni chtěli recept. No tak tady je :)



Budete potřebovat (pro asi 10 lidí na oslavě):


cca 400g tvarůžků 
1 a půl balení pomazánkového másla (já používám Pilos z Lidlu)
1 jarní cibulka
cca 2 vrchovaté lžíce nasekané pažitky
1/2 lžičky červené papriky 
1/2 lžičky uzené červené papriky
pivo
sůl a pepř

k podávání: čerstvý chleba, červená cibule a čerstvá chilli paprička

Tvarůžky nakrájejte na malé kostičky (asi 3x3 mm). Dejte je do mísy společně s pomazánkovým máslem, paprikami, pažitkou a na jemno nasekanou jarní cibulkou. Párkrát nad mísou pootočte mlýnkem s pepřem a přidejte špetku soli. Přilijte asi 3 lžíce piva a vše pořádně rozmíchejte. Přilévejte pivo po lžících a zároveň míchejte, až dostanete požadovanou konzistenci. Ta by měla být trochu řidší než běžné pomazánky, ale ne tekutá. Ochutnejte a případně dosolte. Takto připravenou pomazánku dejte přes noc odpočinout do lednice. Pivo se vstřebá do tvarůžku a pomazánka bude tak akorát na natírání. Podávejte namazanou na čerstvém chlebu s červenou cibulí a kolečkem čerstvé chilli papričky. Můžete zkusit i s česnekovými topinkami. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když tady zanecháte váš komentář. Máte nějaký nápad, co by jste chtěli vyzkoušet, nebo potřebujete s něčím poradit? Sem s tím!